Business as Social

Hos New Media Mob arbejder vi med online og mobil markedsføring.

Vi er fokuserede på at skabe målbare resultater, og er specialiserede i at inddrage de sociale medier.

Vi kalder det: Business as Social.

1. Business as Social!

Virksomheder skal og bør ikke inddrage nye medier i deres markedsføringsmix, medmindre det kan betale sig, og giver resultater på bundlinjen.

-Derfor skal der sættes mål og lægges strategi.

-Det skal overvåges, om målene opnås. Ellers må strategien tilpasses og ændres.

-Og I skal have redskaber, der gør, at I nemt og bekvemt kan udføre arbejdet med de sociale medier selv.

2. Business as Social!

-Distribution.
Det er ikke anderledes med online og mobilt markedsføringmateriale, end det er med materiale i virkelighedens verden: Det virker ikke, hvis der ikke er nogen, der ser det og der er ikke nogen potentielle kunder, der ser det, hvis det ikke bliver distribueret.

Den vigtigste digitale distributionskanal er de sociale medier. Hvorfor? Fordi det er der kunderne er!

-Interaktion med kunderne
Når man er tilstede på de sociale medier betyder det, at man bliver tilgængelig for sine potentielle kunder og andre interessenter. Derfor bliver man nødt til at blive social. Men at være social betyder ikke, at man skal til at fortælle om sit privatliv og vise billeder af sine børn. At være social betyder, at man skal interagere med de potentielle kunder, hvis og når de har relevante spørgsmål. Og at virksomhederne skal lægge materiale ud om, hvordan det går med virksomheden, så interesserede kunder kan følge med.

-Tag kunderne seriøst
Smarte trick og fiffige reklamegimmicks er skabt til  envejskommunikation. Og det kan være sjovt nok, og det kan få ens virksomheds navn på lystavlen, men på de nye kanaler er det ikke længere nok.

-Det bliver sagt.
Kommunikationkanalerne og kommunikationhastigheden bliver hele tiden hurtigere og hurtigere og mere og mere effektiv.  Derfor bliver I nød til at regne med, at kunderne taler om jer. I skal sikre, at det ikke bliver bag jeres ryg.

 

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

 

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.