Sociale Medier

Sociale medier er lige nu et buzz. Der bliver talt, skrevet og diskuteret meget om fænomenet.

Mange påstår lige nu, at de ved alt om sociale medier og Social Media Marketing, men for de flestes vedkommende er det bare ord – der er ikke mange, der har reel praktisk erfaring.

New Media Mob påstår ikke, at vi ved alt. At være specialiseret i sociale medier er en evig læreproces. Der kommer hele tiden nye platforme til – og gamle dør. Men vi har reel praktisk erfaring. Og vi afprøver stedse nye platforme. Nogle ligger vi i venteposition, mens vi bruger hovedparten af vores kræfter på at opnå maksimalt udbytte ved brugen af de værktøjer, der giver mening.

Vi er firstmovers i vores private liv, men New Media Mob introducerer først en ny platform til de virksomheder, vi arbejder sammen med, når vi har afprøvet det og fastslået, at netop denne platform giver resultater, der vil kunne forbedre bundlinjen hos virksomheden.

Ingen af de sociale platforme er gamle. LinkedIn blev introduceret i 2002. YouTube i februar 2005. Twitter marts 2006. Facebook blev først tilgængelig for den brede offentlighed september 2006. SlideShare i oktober 2006. Alle platforme er altså meget meget nye.

Men det er ikke nok at vide noget om de sociale platforme. Det er vigtigt at vide, hvordan de sociale platforme kan arbejde sammen med virksomhedens alter ego på nettet; hjemmesiden. Og det er vigtigt at forstå hvordan hjemmesiden og de sociale platforme tilsammen kan repræsentere virksomheden og virksomhedens image bedst muligt.

Hos New Media Mob forstår vi hjemmesider og deres tekniske muligheder og begrænsninger. Vi kan selv kode, og er velfunderede i grafiske virkemidler. New Media Mob har derfor en stor viden om, hvad eksempelvis hjemmesider bør kunne gøre for en virksomhed, og hvad det bør koste.

For at kunne hjælpe virksomheder med at implementere sociale medier i deres markedsføringsmix, skal man have intuition, indfølingsevne og kommunikationsevner ud over det sædvanlige.

 

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

 

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.