New Media Mob har nu lanceret vores første kampagne, der bruger Facebook Timeline til virksomheder: Slug-lige-den

Kampagnen bruger alle de nye tabs og indeholder både slideshows, interne links og en test: FLUSH-testen. Den virale del varetages af Facebook udvidede dele-knap, der giver mulighed for at dele både på egen og venners væg. Derudover er der en konkurrence med en ny ugentlig udtrækning af vindere.

Kampagnen Slug-lige-den har til formål at få teenagere i Sønderjylland til at tænke over Deres vandforbrug og hvordan de bør forbruge vand,  og dermed være med til at sikre fremtidens forsyninger af rent vand.

Lisbeth Gram/beSouled har idéudviklet og designet kampagnen. Kampagnen er bestilt af De 5 sydjyske forsyningsselskaber: Arwos,  Provas, Sønderborg Forsyningsservice, Tønder Forsyning, Varde Vandforsyning.

Og vi er superglade og stolte af resultatet. Kampagnen viser, at der også er håb efter Velkomstsiderne.

Afprøv siden – og testen – på www.facebook.com/slugligeden. Enjoy.

Vil du høre mere, om hvad vi kan gøre for din virksomhed på Facebook Timeline, er du altid velkommen til at kontakte  Dorthe.

Dorthe er her (og der og allevegne):

Mobil: 51 362 962

LinkedIn: Dorthe Stricker

Twitter: @dorthestricker

Facebook:  Dorthe Stricker

Pinterest: http://pinterest.com/newmediamob/

Skype: dorthe.stricker

 

 

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

 

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.