Facebook - kongen af sociale medier

Facebook

Facebook er det sociale medie i Danmark, der har flest brugere og derfor tiltrækker platformen mange virksomheder.

Men Facebook er også den sociale platform, som det er mest krævende at arbejde med og skabe resultater på.

Derfor skal din virksomhed være helt sikker på, hvad I ønsker at opnå på Facebook. Og I skal have overvejet, hvor mange ressourcer – tid og penge – I er parate til at bruge.

Fakta

    • Startede februar 2004
    • 3.600.000 danske profiler på Facebook
    • 66 % brugere fra 15-35,
    • 73% af danskere er på Facebook hver måned
    • 59% danskere er på Facebook dagligt.
    • Gennemsnitligt tidsforbrug månedligt: 8,3 timer
    • Gennemsnitligt tidsforbrug pr. besøg: 20 min
    • Svagt faldende tendens blandt yngre brugere (12-29 år).
    • 49%  af danske virksomheder opgiver selv, at de er aktive på de sociale medier. En ret stor del af dem er på Facebook.

Kilde: Danmarks Statistik

 

tilmelding02

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

Som det første giver vi 1000 kr. i rabat, så du kan få vores hjælp til at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din markedsføring.

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.