Planlæg dig til effektivitet på de sociale medier!

by | Nov 20, 2017

Julen er en travl tid; der skal bages og hygges og købes gaver.

Samtidig er det en periode med lidt lav aktivitet hos mange af typer af virksomheder, bl.a. hos mange konsulenter. Sådan er billedet også hos mig selv i New Media Mob. Men de stille perioder skal jo netop bruges til at lære nyt og udvikle forretningen. Jeg er f.eks. selv gået i gang med at finpudse min egen forretningsstrategi for 2018.

Hvis dit projekt er at stramme op på din brug af de sociale medier som værktøj til kommunikation og salg, så kan jeg hjælpe dig med at komme i mål! Derfor tilbyder jeg en jule/nytårs workshop i december og januar. Og da jeg også er ramt af julestilheden presser jeg prisen i bund, så også små og nystartede virksomheder kan være med.

Der er mange faktorer, som skal opfyldes for at man får succes med at bruge de sociale medier til at kommunikere og sælge i sin virksomhed.

En af dem er at arbejde med frekvensen og sige noget ofte nok. På Facebook og Instagram er tommelfingerreglen en post pr. dag, mens Twitter og Instagram sagtens kan bære flere opslag dagligt.

Det overrasker ofte folk, jeg taler med. Og derefter kommer spørgsmålet: “Men hvad skal jeg sige? Jeg har da ikke noget på hjerte så ofte!”.

Og nej det har du nok ikke, specielt ikke hvis du hver dag skal finde på noget at sige! Men med lidt forberedelse og ved at lægge en indholdsstrategi og forberede vinkler og poster i et indholdsskema, kan de fleste opnå at sige noget, der interesserer deres kunder hver eneste dag.

For at hjælpe dig, har jeg lavet en workshop med hovedfokus på at finde ud af, hvad du skal fortælle i 2018 for at sikre, at du fortæller nok om dit produkt/din service og samtidig fortæller det, der interesserer dine kunder og rammer deres behov, så de får lyst til at følge dig, kommunikere med dig, dele dig med deres venner og ultimativt købe det du tilbyder.

Mål:
Når workshoppen er færdig har vi sammen lagt en skræddersyet indholdsstrategi til din virksomhed og opstartet en indholdskalender, der i praksis danner skelettet i hele din kommunikation på de sociale medier i 2018.

– Du vil have overblik over, hvad du vil kommunikere resten af 2018
– Du vil lære, at arbejde struktureret og lave en indholdskalender, så du kan planlægge dit indhold på forhånd
– Du vil mindst have udfyldt de første 2 mdr. af din indholdskalender for et af de sociale medier, du ønsker at være på.
– Du vil vide, hvilke typer af indhold, du selv kan lave og hvad du måske skal købe dig til.
– Og du vil have adgang til at sparre med mig hele 2018.

Tid:
Du skal regne med at selve workshoppen vil tage 4-5 timer.
Derudover skal du bruge tid på at udfylde dit indholdsskema efterfølgende.

Pris:
2.500,00 kr. eks. moms.
Hvis I er 3-4 stykker, der gerne vil på workshop sammen, bliver prisen sat ned til 2.000 kr. pr. person eks. moms.
Bemærk: prisen er sat så lavt, at den ikke kan kombineres med rabatten du får, når du tilmelder dig vores nyhedsbrev 😉

Sted:
Jeg kommer helst ud til dig/jer, da det hjælper mig til at forstå, hvem I er, så jeg bedre kan hjælpe med at finde de rigtige vinkler.

Vil du på workshop? Ring til mig på: 51 362 962 eller send en mail på dorthe@newmediamob.dk. Du er også velkommen til at fortsætte samtalen på Facebook: Dorthe Stricker /New Media Mob eller Linkedin

Du kan også udfylde nedenstående, så får jeg besked om, at du gerne vil kontaktes.

14 + 11 =

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

 

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.