Instagram er den visuelle sociale platform, der er mest udbredt i Danmark.

Og derfor er det også her, du kan finde mange virksomheder, der sælger et produkt, der har et visuelt baseret brand. Det kan enten være fordi produktet i sig selv er design eller at produktet bruges til at gøre sine brugere skønnere at kigge på.

Fakta:

  • Startede i oktober 2010
  • 500.000-700.000 danske profiler
  • ca. 770.000 daglige brugere
  • Flest brugere under 30 år, men vækst blandt ældre brugere.
  • 16% af danskere er på Instagram hver måned
  • 9% af danskere er på Instagram dagligt

Kilde: Michael Lemberg, DR medieudviklingen i Danmark

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

 

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.