dorthe_farve03_120Gitte, Julie, Nanett, Heidi, Katrine, Pernille, Anette, Anna, Brigitte, Liselotte, Anne-Mette, Emilia, Victoria, Heidi, Mette, Lise, Iben, Mai, Lisa, Signe, Teresa, Sofie, Lærke, Rikke, Trine, Maria, Nanna, Susanne, Maja, Annelise og Laura.

Tak fordi i allesammen indenfor den sidste måned har skrevet til mig for at kalde mig til jobsamtale. Til et job, jeg ikke har søgt. Sørme sødt af Jer at tænke på mig.

Men nu må det stoppe: Først fortalte I mig bare pænt om stillingen, men så begyndte I at bebrejde mig, at jeg ikke var mødt op til samtalen og nu har I alle fået en lettere truende tone..den samme truende tone.

Hvad er det der er gået galt med email-marketing? Virker det virkeligt at true? Det må det jo gøre, siden det sker igen og igen i den mailboks, jeg bruger til alt det risikable. Bebrejdelser og trusler over hele linien.

Og det er ikke fordi, at jeg har ondt af mig selv, det er min egen skyld, at jeg bliver spammet, jeg har selv meldt mig.

En anden ting: jeg “mærker” mine emails. Og jeg modtager ekstremt meget spam fra den mail, jeg brugte til at tilmelde mig til Ikeas nyhedsbrev. Det kan da ikke være i Ikeas interesse, at jeg nu forbinder dem med spam af værste slags.

Jeg ser naturligvis også mange eksempler på rigtig gode mails og emailmarketing. Jeg er slet ikke ude på at underkende, at det kan være virkningsfuldt for både afsender og givende for modtageren.

Men jeg kunne godt tænke mig at få luget lidt ud. Eller få eksempler på, at man faktisk godt kan true folk til at købe sit produkt uden de bliver sure.

Og så vil jeg slet slet ikke have flere tilbud, forespørgsler, gevinster og trusler med en afsender, der hedder: far.

Dorthe er her (og der og allevegne):

Mobil: 51 362 962

Mail: ds@newmediamob.dk

LinkedIn: Dorthe Stricker

Twitter: @dorthestricker

Facebook:  Dorthe Stricker

Pinterest: NewMediaMob

Skype: dorthe.stricker

 

 

Vi vil så gerne hjælpe!

Dig med at komme godt i gang med at bruge de sociale medier i din virksomheds markedsføring.

I vores nyhedsbreve giver vi dig derfor gode råd og tips om at arbejde med content- og sociale medier.

Og så giver vi dig rabatter og tilbud.

 

Tak! Nu er du næsten skrevet op til vores nyhedsbrev. Der kommer lige en mail, du skal bekræfte.