by Dorthe Stricker | Mar 7, 2015
Snapchat Snapchat blev oprindeligt udviklet for at give mulighed for, at man kunne sende beskeder, som ikke nødvendigvis var velegnede til at skulle eksistere i længere tid. Men der blev hurtigt udviklet værktøjer, der muliggjorde at man kunne gemme sine...
by Dorthe Stricker | Mar 7, 2015
Linkedin er det ægte sociale netværk. Og med det mener vi, at på Linkedin er effekten for virksomheder baseret på, hvor godt netværk, hver af deres ansatte har snarere end det kommer an på, hvor godt besøgt deres virksomhedsside på Linkedin er. Fakta Startede i...
by Dorthe Stricker | Mar 7, 2015
Google+ er Googles forsøg på at skabe en social platform. Og vi kalder den tronraneren fordi et af de store mål fra starten var, at den skulle udkonkurrere Facebook. Og grundlæggende fungerer Google+ udmærket. Designet er lækkert og der er en masse små lækre tekniske...
by Dorthe Stricker | Mar 7, 2015
Instagram er den visuelle sociale platform, der er mest udbredt i Danmark. Og derfor er det også her, du kan finde mange virksomheder, der sælger et produkt, der har et visuelt baseret brand. Det kan enten være fordi produktet i sig selv er design eller at produktet...
by Dorthe Stricker | Mar 7, 2015
Pinterest Pinterest er den bedste ven for alle webshopejere. Og det gælder specielt, hvis du ikke har noget imod at få kunder fra udlandet. Når først du har fået placeret billederne af dine produkter på den store Pinterest opslagstavle, skal dine potentielle kunder...