New Media Mob har nu lanceret vores første kampagne, der bruger Facebook Timeline til virksomheder: Slug-lige-den
Kampagnen bruger alle de nye tabs og indeholder både slideshows, interne links og en test: FLUSH-testen. Den virale del varetages af Facebook udvidede dele-knap, der giver mulighed for at dele både på egen og venners væg. Derudover er der en konkurrence med en ny ugentlig udtrækning af vindere.
Kampagnen Slug-lige-den har til formål at få teenagere i Sønderjylland til at tænke over Deres vandforbrug og hvordan de bør forbruge vand, og dermed være med til at sikre fremtidens forsyninger af rent vand.
Lisbeth Gram/beSouled har idéudviklet og designet kampagnen. Kampagnen er bestilt af De 5 sydjyske forsyningsselskaber: Arwos, Provas, Sønderborg Forsyningsservice, Tønder Forsyning, Varde Vandforsyning.
Og vi er superglade og stolte af resultatet. Kampagnen viser, at der også er håb efter Velkomstsiderne.
Afprøv siden – og testen – på www.facebook.com/slugligeden. Enjoy.
Vil du høre mere, om hvad vi kan gøre for din virksomhed på Facebook Timeline, er du altid velkommen til at kontakte Dorthe.